DOLAR
31,4054
EURO
34,0914
ALTIN
2.103,17
BIST
9.097,15
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Yağmurlu
14°C
İstanbul
14°C
Yağmurlu
Salı Hafif Yağmurlu
11°C
Çarşamba Çok Bulutlu
13°C
Perşembe Hafif Yağmurlu
9°C
Cuma Az Bulutlu
11°C

Ayşenur Yunak

03.03.2024 15:06
Türk Tabipleri Birliği (TTB) Asistan ve Genç Uzman Hekimler Kolu’nun hazırlayarak Temmuz 2021’de yayımladığı “Asistan Hekimin Hakları Var” başlıklı kitapçık
03.03.2024 14:04
Türkiye’nin en köklü markalarından Özsüt, Ege Çağdaş Eğitim Vakfı (EÇEV) iş birliği ile ihtiyaç sahibi çocukların eğitimine destek oluyor. Özsüt’ün Ege Bölgesi’nde bulunan mağazalarından satın alınacak çikolatalar ile genç nesillerin çağdaş bir eğitim sistemi içinde geleceğe hazırlanması için eğitimde fırsat...
02.03.2024 19:07
Oruçluyken iğne yaptırmak orucu bozar mı merak ediyor musunuz? İğne ve serumun oruç üzerindeki etkileri, dikkat edilmesi gerekenler burada.
02.03.2024 18:36
Göz tansiyonu, göz sağlığı için ciddi bir risk oluşturabilir. Erken teşhis ve uygun tedavi ile görme kaybını önlemek mümkündür. İlaçlar ve cerrahi müdahale
02.03.2024 18:23
İzmir'de temaslarda bulunan Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Alsancak Gar Toplantı Salonu'nda kentteki eğitim yatırımlarına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. 
02.03.2024 18:23
Lahana turşusunun C vitamini mucizesini keşfedin! Bağışıklık sisteminizi güçlendiren ve her yudumda sağlık sunan bu mucizevi besini ve sırlarını öğrenin.
02.03.2024 16:38
Beyin kanaması belirtileri nelerdir? Anevrizma nedir ve nasıl oluşur? Yüksek tansiyon ve diğer risk faktörleri beyin kanamasına ne gibi etkiler yapar? Dr. Bıkmaz konu hakkında detaylı bilgi verdi. 
02.03.2024 14:43
İstinye Üniversitesi’nin (İSÜ) topluma katkı alanına hizmet etmek hedefiyle düzenlediği ‘5 Gün 5 Sektör Kadın İş Gücü Varlığı Çalıştayı’ 4-8 Mart tarihleri arasında İSÜ Vadi yerleşkesinde gerçekleştirilecek. Beş gün sürecek etkinlikte tekstil, otomotiv, enerji, medya ve ilaç kimya sektörlerinde çalışan...
01.03.2024 18:04
Harran Üniversitesi Tıp Fakültesi tarafından ‘Tıp Hukuku Semineri’ gerçekleştirildi.
01.03.2024 17:20
Oruç tutarken yapılan yanlışlar ve kaçınılması gerekenler hakkında bilgi alın. Şaşırtıcı alışkanlıklar, yiyecek ve içecekler, dilinizi nasıl tutacağınızı öğrenin.
01.03.2024 17:09
Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ) Tıp Fakültesi’nin 46’ncı kuruluş yılı, Dekanlık binasında düzenlenen tören programı ile coşkuyla kutlandı. Törende konuşan Dokuz Eylül Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Caner Çavdar, “Gücünü hekimlerimizin, mensuplarımızın ve mezunlarımızın varlığından alan Tıp Fakültemiz, yarım asra yaklaşan...
01.03.2024 17:09
Ramazan ayında sağlıklı ve dinç kalmak için enerji dolu kalmanın yolları, iftar ve sahur için sağlıklı menü önerileri, sıvı tüketiminin önemi ve hafif egzersizlerle formda kalma ipuçları.
01.03.2024 15:23
Uzmanlar, sağlıklı ve dengeli beslenmenin, vücudumuzun her bir parçası için kritik öneme sahip olduğunun altını çiziyor.  
01.03.2024 15:08
Yalnızlık korkusu, herkes için farklı anlamlar taşır ve ilişkileri karmaşık bir hale getirebilir.
01.03.2024 15:01
Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, İzmir İktisat Kongresi binasında düzenlenen İzmir Eğitim Yöneticileri Toplantısı'na başkanlık etti. 
01.03.2024 13:01
Derince Belediye Başkan Adayı İbrahim Şirin, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Meslek ve Sanat Eğitimi Kursları (KO-MEK) Yenikent Şubesi’ni ziyaret etti
01.03.2024 12:03
Ege Üniversitesi koordinasyonunda, ERASMUS Plus KA220 Mesleki Eğitim Projeleri kapsamında gerçekleştirilen ve Türkiye Ulusal Ajansının da desteklediği “MARIPET Balıkçılık Iskartasının Evcil Hayvan Maması Olarak Değerlendirilmesini Amaçlayan Yenilikçi Müfredat İçeren Eğitim Projesi” başarıyla tamamlandı.
01.03.2024 12:03
Nilüfer Belediyesi’nin ekolojik tarım koşullarında üretim yaptığı Kent Bostanları’ni gezen Nadide Topkapı Anaokulu öğrencileri, tohum ekip, çilek fidesi dikerek tarımla tanıştı.
01.03.2024 11:39
Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, Nadir Hastalıklar konusunda açıklama yaptı. Koca, SMA taramasında 875 çiftin taşıyıcı çıktığını söyledi. 
29.02.2024 16:37
Yükseköğretim Kurulu, uluslararası araştırma burslarını artırarak doktora öğrencileri ve araştırmacılara büyük destek sağladı.
29.02.2024 16:07
610 yataklı Kütahya Şehir Hastanesi'nin inşaatında sona gelindiği bildirildi. 
29.02.2024 13:36
Kadınların sağlığı üzerinde önemli bir etkiye sahip olan miyomlar, yaygınlığı ve etkileriyle dikkat çekiyor.
28.02.2024 22:38
Türk Tabipleri Birliği (TTB) ve tabip odaları, TBMM Genel Kurulu’nda görüşülen Sağlıkla İlgili Bazı Kanunlarda ve 663 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede
28.02.2024 19:21
Ordu'da bir hekimin randevu aralıklarının 10 dakikadan az olmaması yönünde yaptığı başvurada mahkeme, Sağlık Bakanlığı'nın 'Ek Randevu' talebinin yasal dayanağı olmadığına karar verdi. 
28.02.2024 13:38
Meslek yüksek okulları mezunlarının kısa sürede iş sahibi olma avantajına sahip olduğunu ifade eden uzmanlar, sağlık sektöründe birçok sağlık profesyoneli ve teknik düzeyde eğitilmiş insan gücüne ihtiyaç olduğunu söylüyor.
28.02.2024 13:23
Ege Üniversitesi (EÜ) Ziraat Fakültesi Feyzi Önder Konferans Salonunda “Fulbright Yüksek Lisans, Doktora Bursu” tanıtım semineri gerçekleştirildi.
28.02.2024 12:43
ÇEVKO Vakfı’nın Küresel Isınma Kurultayı Komitesi iş birliğiyle düzenlediği "ÇEVKO Vakfı COP28 Sonrası İklim Elçisi Gençlerle Buluşuyor" başlıklı çevrimiçi söyleşide üniversitelerin iklim elçileri bir araya geldi.
28.02.2024 12:38
İzmir'de Özel Sektör Öğretmenlerine İndirimli Ulaşım İmkanı Yolda. İzmir'de yaşayan özel sektör öğretmenleri için indirimli ulaşım hakkının sağlanması için
28.02.2024 11:38
Ege'nin tarihi hazinelerinden biri olan Klaros kutsal alanı, arkeoloji meraklıları ve tarih tutkunları için benzersiz bir keşif imkanı sunuyor. Helenistik döneme ait tapınak ve kült heykelleriyle dikkat çeken bu alan, geçmişin izlerini günümüze taşıyor.
27.02.2024 20:11
Sürekli gelişen, yaratıcı, üretken bireyler yetiştirmek amacıyla, Didim Belediyesi tarafından açılan resim kurslarına Didimli çocuklar büyük ilgi gösteriyor.