iPhone’lar soğukta kapanıyor mu

iOS 10 işletim sistemli iPhone’lar soğuk havada kapanıyor mu? Aşırı kar yağışı ve soğukların yaşandığı bugünlerde iPhone kullanıcıları, cihazlarının soğuktan kapandığını iddia etti. Peki bu iddia ne kadar gerçekçi?

07 Ocak 2017 Cumartesi, 23:32

Yurdu etkisi altına alan karlı ve soğuk hava, iPhone’ları da etkiliyor mu? Bugün sosyal medyada bazı iPhone kullanıcıları, soğuktan telefonlarının kapandığını iddia etti. Teknokulis’te yer alan haberde iPhone kullanıcıları, Ekşi sözlük ve Twitter‘da şarjlarının olmasına rağmen cihazlarının kapandığı veya “şarja takın” uyarısı verdiğini iddia ettiler.

Peki gerçektende kullanıcıların iddia ettiği gibi Türkiye’yi etkisi altına alan soğuk hava, iPhone’ların kapanmasına neden olabilir mi? Bu iddia ne kadar doğru.

Sebebi ne?
Kullanıcılar, bu sorunun soğuk havayla ilişkili olduğunu belirtseler de bu cevap pek de gerçekçi değil. Öte yandan bunun genel bir sorun olmadığını belirtelim. Birkaç kişi iPhone’unun kapandığını iddia etmiş ancak bu tabii ki soğuklarla ya da başka ekstra koşullarla ilgili değil. Son aylarda zaten iOS 10 ile birlikte bazı cihazlarda bu tarz sorunlara rastlanmıştı. Muhtemelen bu iddialar da iOS 10 ile birlikte gelen bazı yazılımsal sorunlardan kaynaklanıyor.

Peki sizin başınıza bugün böyle bir şey geldi mi?

10 Yorum

  1. Ahmet Hüsrev

    8 Ocak 2017 at 17:33

    Geldi allah belasını versin böyle telefonun 2 aydır bu konuyla uğraşıyorum. şarjım %60 ve dışarıda elimde telefonla uğraşırken çat diye kapanıyo. Eve girince açılıyo

  2. Ceyda

    8 Ocak 2017 at 18:44

    Ya bunu ios 10ile alakası yok 6s ios 10lu kullanıyorum bugün -8derecede kapandı arkadaşımınkide 5s ios 10yüklü değil ama onun kide kapandı

  3. Beyza F.

    8 Ocak 2017 at 22:13

    Maalesef benimde bugün kapanmıştı. Sivastayken de bir defa kapanmıştı ama orası çok soğuktu diye düşünmüştüm. Ama istanbul soğuğunda da kapandı. 6s plus kullanıcısıyım… aynı modeli kullanan arkadaşımda da aynı sorun var. :/

  4. Yunus Emre

    8 Ocak 2017 at 22:19

    bu nasıl bir haber insanlar yalan mı söylüyor yani bana da oluyor aynısı az önce dışarı çıktım kapandı eve girdim açıldı ,bataryasal bi problem bu apple bunları değiştirmesi lazım ama nerdeee

  5. Safa

    9 Ocak 2017 at 18:32

    S plas 6 var ama 10 sürümü yüklü değil ve karda bi anda kapanıyor şarj bitti uyarısı verip, bir daha denediğimde açılıyor.

  6. gözde

    10 Ocak 2017 at 12:20

    Şikayetlere bakıldığında bilgi sahibi birisi bunun ios 10dan olmadıgını anlar.

  7. Düsüknecmi

    10 Ocak 2017 at 14:34

    Evet ikikere başıma geldi iphone 6+ kullanılan yorum lanet olsun

  8. Özcan

    10 Ocak 2017 at 15:01

    Aynı sorun bende de var ve bu sorunu Apple müşteri temsilcisi ile görüşütüm bu tür şikayetlerin oldukça fazla olduğu söyledi ve yazılım güncellemesini beklememi tavsiye etti.

  9. Erkan

    11 Ocak 2017 at 12:39

    Bu saçmalık İDDİA değil GERÇEK tir. soğuk hava da i phone KAPANIYOR.

  10. eray

    12 Ocak 2017 at 10:00

    Tasarımı güzel telefon yapacağına birazda sağlam telefon yapsaydınız olmazmıydı.İphone sınıfta kaldın( Yüzde 80 şarjla telefon kapanır mı!! Bide iddia deniliyor komik))).Ankara’da yetkili servise telefon ettiğimde 1200 adet elimde bu sebebten gelen telefon var diyor.Muhtemelen son kullandığım ıphone telefon olacak.